Rabu, 28 Mac 2012

Baju Pengantin Terpanjang Di Dunia


     Salam semua,Moga hari nie terbaik buat anda. Hari 2 korang ada lihat kat berita TV3 pasal gaun pengantin terpanjang di dunia.... Dianggarkan panjang baju pengantin nie mencecah sehingga (3KM) WOOOw.... Baju nie dipamerkan dihadapan istana Parlimen Bulgaria, ibu Kota Romania. Seorang modal dari Bucharest  telah peragakan baju  nie ... memang sweet laaa modal 2 siap boleh selamber je tangkap gambar. Kalau saya tak nak laaa susah nak jalan nanti pasangan saya, ape2 korang fikir laaa yang terbaik.

Klu korang nak buat ke?




                    
                                   Korang tengok modal 2 boleh selamber je duduk kat situ


 

      Yang Saya tak tahan...siap naik belon panas lagi, memang cantik laaa bila kain naik ke
                                        udara woow......sape punya ideal buat semua nie.



                Nie laaa modal 2 cantikan.Klu korang suke boleh laaa kahwin ngan modal nie,
                                          boleh tempah gaun pengantin macam niee.

                                                     


2 ulasan:

CIK TOM berkata...

wah pnjgnya baju pengantin tue..model tue pun cun..

remy berkata...

Dah nama model mesti laaaa cantik.....

Catat Ulasan

video menarik

Loading...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review